2012年3月25日日曜日

尼ヶ坂サロン/ギャラリースペースでの名古屋展が終了しました。

名古屋の尼ヶ坂サロン/ギャラリースペースで開催されていた
「震災で消えた小さな命展」が、本日、終了しました。

連日、本当にたくさんの方々が観にいらしてくださいました。
最終日の今日は、お客さんが途切れることがなかったそうです。
17日から始まって今日25日まで、
トータル、約400人もの人が来場されました!
うれしいことです。
本当にありがとうございました。

来ていただいた方の心に、小さな種を蒔くことができたでしょうか・・。

また、今回の企画に賛同し、
会場を提供してくださった尼ヶ坂サロンさんにも、
心よりお礼申し上げます。
震災復興を願う尼ヶ坂サロンさんのあたたかく熱い想いにも支えられ、
名古屋展を無事に終えることが出来ました。


次は南三陸町で開催します。
私、うさは、28日から東北巡回が始まります。


Sunday, March 25
Final Day at Gallery Space of Amagasaka Salon in Nagoya

Today was the last day of “Precious Little Lives Lost in the Earthquake” held at Gallery Space of Amagasaka Salon in Nagoya.
Many, many people visited there every day.  Today, the last day, we had a flow of visitors.  A total of 400 people visited us from March 17 to 25!  I’m very happy to hear that.  Thank you so much.

Hope we could sow a tiny seed in visitors’ hearts.

Also, I would like to express my deepest gratitude to Amagasaka Salon for their empathy for our plan and their kindness to provide the space.  The exhibition in Nagoya successfully ended by the support of their passion to wish for the recovery from the disaster.

The next exhibition will be held in Minamisanriku Town.  I, Usa, will start a Tohoku tour since March 28.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。