2012年6月12日火曜日

和歌山に出発しました!

Tuesday, June 12, 2012
Traveling to Wakayama!



6月12日から、和歌山県有田町「ちいさな駅美術館」で
開催するため、出発しました。
今回は、ANAのマイレーシがたまったので、
飛行機で行くことにしました。

I traveled to Arida City, Wakayama Prefecture to hold the exhibition at Ponte del Sogno, Art Museum in Small Station, from June 12.
As I accumulated enough air miles in ANA, I took a plane to travel.


羽田空港から関西空港に向かいます。

I flied from Haneda Airport to Kansai Airport.


バスでゲートまで行きます。

I boarded a bus for a boarding gate.


バスが来てしばらく乗っていると、見えてきました。
ANAの飛行機・・・と思いきや・・

After a period of time, I could see the plane.
Here is ANA’s plane … but …


通過しました。???と思い、進む先を見たら、
真っ黒い悪そうな雰囲気の飛行機を発見。

The bus didn’t stop.  I was wondering why and looked ahead.
I found the black, “gangster looking” airplane.


ANAではなく、スターフライヤーズという飛行機でした。
共同運航だったようです。初めて見る飛行機でした。
中に入ると、狭くてびっくりしました。しかも、中も真っ黒・・。

It was an airplane of Starflyer, not ANA.
It was a code-sharing flight.
It was the first time to see the plane.
I was surprised at how small the inside was.  The interior was also black …


飛行機上空から。

Photo taken from high in the sky.


雲がとなりに広がっていました。
こういうのを見ると、雲の上に何かいないかな・・と、いつも思います。

There were clouds next to me.
When I see such landscape, I always think if there is something on clouds.


関西空港に無事到着。

I arrived safely at Kansai Airport.

そして、次はバスで和歌山駅に向かいます。

Then I took a bus for Wakayama Station.


空港でパンを買い、バスの中で食べました。
「おいもちゃん」というタイトルのパンでした。
あめちゃんとか言うように、なんだか、関西ぽいネーミングです。

I bought bread at the airport to eat in the bus.
Its name was “Oimo-chan”.
It sounds like Kansai dialect as they say “Ame-chan (candy)”.


和歌山駅に到着しました。
関西空港から和歌山駅まで、40分です。
ここから、藤並という駅に行きます。

I arrived at Wakayama Station.
It took 40 minutes from Kansai Airport to Wakayama Station
Then I traveled from Wakayama Station to Fujinami Station.



藤並駅に到着しました。
木の作りで、駅が木のいい匂いがしました。

I arrived at Fujinami Station.
It was a wooden-construction with smell of wood.


次は、搬入の様子をお知らせします。

I will report you the installation soon.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。