2012年9月16日日曜日

15日(土)「東京エレクトロンホール」2日目

Sunday, September 16, 2012
September 15:  The Second Day of the Exhibition at Tokyo Electron Hall


15日(土)、この日の仙台も、真夏のような暑さでした。
昨日のKHBのニュースで紹介していただけたこともあり、
たくさんの人が来てくださいました。
その中に、パート1でお申し込みされた、飼い主さんもいらしてくださいました。
再会でき、とてもうれしかったです。
以前よりも、お元気そうなお顔で、うれしくなりました。
奈良県から、来てくださったご家族の方もいらっしゃいました。

On Saturday, 15th, it was a hot day like summer in Sendai, too.
As KHB news introduced the exhibition, many people visited us.
One of the pet owners who asked us to draw a painting for Part 1 visited me.
I was very happy to see them again.
They were looking finer than before.
One family traveled from Nara Prefecture to see paintings.





0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。