2012年9月28日金曜日

3日目「石巻ナリサワギャラリー」

Friday, September 28, 2012
The Third Day at Narisawa Gallery in Ishinomaki


石巻ナリサワギャラリー3日目(9/23)です。
天気は曇りときどき雨でした。

September 23 was the third day at Narisawa Gallery.
It was cloudy with occasional shower.

この日も朝からたくさん見にきてくれました。
There were also many visitors today.





堀江篤史さんが来てくださいました!
この日は午後に、堀江さんの描かれた子の飼い主さんがいらっしゃいます。
その為、堀江さんは、片道車で5時間かかる石巻まで
日帰りで来てくださったのでした。
堀江さん、ありがとうございました!

Mr. Atsushi Horie visited us!
The pet owner whom Mr. Horie drew his pet will visit us in this afternoon.
That’s why Mr. Horie took a day trip to Ishinomaki.  It was more than 5 hours by car each way.
Horie-san, thank you so much for your kindness.

石巻河北新聞に載りました!
大きく取り上げていただきました。

The exhibition was introduced in Ishinomaki Kahoku Shimbun.
It was covered widely.

明日は最終日です。
晴れるといいな・・。

Today will be closing day.
Hope it will be sunny…

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。