2012年11月14日水曜日

盛岡リリオ最終日と搬出

 Wednesday, November 14, 2012
Closing & Carry-out at Morioka Lirio


ブログの更新が、大変遅くなってしまいました。
盛岡最終日のご報告をします。

I’m sorry for the delay in updating my blog.
I would like to report about the closing day in Morioka.

10月14日、盛岡リリオの最終日でした。
最後、この日も遠くから、会場にいらしてくださった方も
いらっしゃいました。

It was the last day in Morioka Lirio on October 14.
Many people came from far away to visit the exhibition.



午後6時で盛岡での展示は終了しました。
この後は、いつもですが・・少し寂しいきもちで、撤収作業です。

At 6PM, the exhibition in Morioka closed.
After that, as usual, I felt a little lonely to carry out.


次の会場に送るように、宅配便の宛名ラベルを書いていただいています。

She was writing the mailing address of courier to send packages to the next site.

搬出の様子  Photo of carry-out

ダンボール7箱に収まりました  Paintings were packed in 7 boxes.


搬出のお手伝いをしてくれた、みなさんです!
先日の釜石・大槌の時や、パート1でも手伝ってくださった方ばかり・・。
本当に本当に、感謝です。
ありがとうございました。

Volunteers to help carry-out.
They also helped me in Kamaishi, Otsuchi, and during the exhibition Part 1.
I was very much happy.
Thank you so much.

この日の夜、絵たちは山形に向かいました。

Paintings started to go for Yamagata in the evening of that day.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。