2012年11月20日火曜日

10月21日(日)、山形最終日です。

Tuesday, November 20, 2012
Sunday, October 21, 2012:  Closing in Yamagata


10月21日(日)、山形最終日です。
この日の会場は、大会議室です。

It was the last day in Yamagata on Sunday, October 21.
Today we used a main conference room.

きれいな会場でした。 The site was neat.

この日は、参加作家のかわかみ美智子さんが来てくださいました!

Ms. Michiko Kawakami, participating artist, visited me.

会場の様子 The photo of the site




17:00になり、3日間の山形展が終了しました。
次の会場に送るために、絵の片付けが始まりました。
たくさんの方がいらしてくださいました。

At 17:00, 3-day exhibition closed.
Packing of paintings had started to send them to the next site.
Many volunteers came and help me.

搬出のお手伝いをしてくださった、山形のみなさんです!
本当にどうもありがとうございました!

Volunteers in Yamagata to help me to carry out
Thank you so much!

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。