2012年11月20日火曜日

山形テルサ 初日です。

Tuesday, November 20, 2012
Opening in Yamagata Terrsa



10月19日(金)、山形初日です。

It was the opening in Yamagata on Friday, October 19.

 
朝8時30分から、会場作りをしました。
こんなに早い時間から、ボランティアさんもいらしてくださいました。

We started installation at 8:30AM.
Volunteers came to help me early in the morning.




テレビ局の取材もありました。 I had an interview by TV.



夕方、大きな大きな虹が出ました。
よく見ると・・2重の虹です!

In the evening, there was a fantastic rainbow.
I looked carefully, and found it was a double rainbow!


とってもきれいでした。 It was very beautiful.

17:00になり、終了。
パネルをすべて別室に移動します。

At 17:00, the first day closed.
We moved all panels to another room.

山形テルサの職員に方もお手伝いしてくださいました。

Staffs in Yamagata Terrsa helped me, too.

初日、朝から一日、手伝ってくださったみなさん。
本当にありがとうございました!

Thank you very much to all of them for helping me on the first day early in the morning.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。