2013年12月31日火曜日

ありがとうございました。

Tuesday, December 31, 2013

Thank you very much

--------------------------------------

「震災で消えた小さな命展」でお世話になった皆さまへ

2013年は、たくさんの方に出会い、支えられて
過ごしてきた一年でした。
みなさまとの出会いは、私にとって宝物となりました。
本当に心からありがとうございました。

2014年は、小さな命たちが当たり前に、
安心して生きていけるような世の中に
少しでも近づいていって欲しいです。

いつ何が起きるかわからない時代ですが、
どんなときでも、ゆらぐことなく、
しっかりとした心でいられる自分でありたいと思います。

来年もどうぞ、よろしくお願いします。

うさ



To all persons who helped me for the exhibition of “Precious Little Lives Lost in the Earthquake”,

In 2013, I met many people and I have spent a wonderful time by the support of those people.
Meeting those people was my treasure.
Thank you very much from the bottom of my heart.

I hope the world will change for little lives to live safely as a natural thing in 2014.
Although it is not sure what will happen, I want to keep strong mind with no weakness at any time.

Best wishes for the New Year.

Usa


 


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。